perjantai 18. lokakuuta 2013

JÄÄTÄVÄ POLTE!

Eilen sitten aloitin PT:n kans hommat. Hiukan jännitti mennä. Ei mitään käsitystä mitä on tulossa ja söin kevyesti ja valmistauduin vähän liian heikosti. Nälkä. Olis voinu syödä päivällä vähän tuhtimmin.

Ekana täytin kyselylomakkeen jossa kysyttiin kaikkea mahdollista ruuasta ja elämäntavoista.  Seuraavaksi hyppäsin inbody mittaukseen ja jotain numeroita sinne tuli ja ilmeisemmin ihan ok roppa. Pudotettavaa painoa ei siis hirveästi ole. 1kg. no, aamupainolla se olis ollu 0kg.  Lihasta löytyy ja viskeraalista rasvaa ei ole. Mittauksen jälkeen lihaskuntotesti jossa punnerruksia ja vatsoja maximit. Sanoi ettei  ole näin hyviä tuloksia ihan joka päivä näe.  * hehheh*
Jalkaprässi  testissä, sitten yllätin itseni. Lisättiin painoa aina 8-10 toiston jälkeen. 25kg... 50kg...75kg... kun telakassa oli  100kg ajattelin että ok tällä menee ja sen enempää ei. No mitä vielä. Sanoi että tällä 100kg sitten  aloitetaan, teet kunnes oot ihan puhki!?!  Ai että nyt vasta aloitetaan..  MORJENS!   siinä vaiheessa mietin, miten pääsen pakoon salilta! leikkiskö astmakohtausta? sydäriä? vai lähtiskö vaan juokseen autolle... no, kerkesin pistää nimeni soppariin joten pikainen rukous punttijumalille että selviän hengissä. 100kg  vetäisin 10 toistoa! Aikaisemmin kotipuolessa salilla laiton 75kg ja jäin alle.. piti huudella kuuultsiii, tuupäästäämutpois..
Kaks muuta testiä olivat ylätalja kapealla otteella " ettet vaan pääse fuskaamaan"  aha!  no siinä meni taas oma ennätys 32kg x15, penkkipunnerrus 20kgx15. Senki oon teheny aina väärin. Hitto, täähän on oikeesti tekniikka laji. Selvisin hengissä.  Kun oli suorittanu testit, alettiin sitten reenaan. Meninki sanoon että joo nää jalathan on sellaset ongelmat kuten vatsa.

Voi helevetti!

Mää en oikeesti oo IKINÄ tehny sellasta jalkareeniä. Jäätävää poltetta! Mä notkuin laitteista niinku joku zombi jolla ei jalat toimi. Jalat meni alta. " Näyttää just oikeelta, on menny oikeeseen paikkaan treeni" sanoi mun PT.

Hackissa meni 30kg 4x10, etureisikoneessa 32kg 4x12, takareisi koneessa 32kg 4x15 kaiken sen lisäksi vähän maastavetoa, mutta mun jalat oli tunnottomat nii enhän mä mitää tuntenu. ( senki oon teheny ihan väärin) Huomasimpa siinä samalla pyllistellessäni peilin edessä vapaapaino alueella, miten yks lihaksia metsästävä tyyppi kyyläs mun berberiä! meinas lähtee takavasemmalle ninjapotku. *hazaaah*

vatsalihaksia yritin tehdä sitten köydellä taljassa. Meikä roikku siellä jossain ilmoissa ja lähinnä nauratti ku ei mitään tuntoo missään vaikka painojan oli melkeen koko pakka.. no, melkeen. Se sitte jätettii siihen. Pitää miettiä missä mä teen vatsalihakset.

Mutta kaikista hauskintahan mulla oli tänä aamuna!  onhan se toi takapuskuri kipee. Ja reidet. Mut sitten aamulla sängyssä ihan siinä ohimennen hokasin, että miten naurettavalta näytinkään, kun yhdessä laitteessa olin valmennuksen jälkeen vääripäin!  ja nyt vasta tajusin sen.  Ei ristus. Eikä kukaan tullu sanoon että siinä ollaan toisinpäin.. rintalihashärveli. istuin väärinpäin. Mietinki siinä että pitää olla meleko notkee, että saa nuo vipuset tuolta seläntakaa.. ja meikän oli notkee.  *hah-hah*

Kun mä sinne salille menin, ei mitään käsitystä mitä hittoa niillä tivolilaitteilla tehdään. Ja suomalainen ku olen, en mä kysy keltään. Mä meen ja teen ja näytän Urpålta. senki uhasta.

Tänään  sain ravinto ohjelman. Voi ihanaa mitä ruuan mättämistä. Saan juoda jopa maitoa! mutta missä rahka! Huomenna sitten aloitan uudella ravitsemuksella. Joten vetäisin suklaaleivoksen kahvilla äsken.

Se on moro!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti